Friday, April 06, 2007

Jom...Jom..Jom..Heboh 07








Inilah kali pertama aku menjejakkan kaki di karnival Jom Heboh walaupun dah 2 tahun benda ni mula menarik perhatian orang ramai. Masa aku belajar kat Ganu dulu adalah benda nie jadi pertikaian!aku pun dah lupa apa isunya?erm... disebabkan menggalakan maksiat atau nahu bahasa di salah gunakan...dulu dikenali sebagai Surehebohkan?So, tak suka lah dicampurkan bahasa melayu-inggeris tuh!. Pelik betulkan?Sekarang masyarakat kita cepat melatah bila ada je sesuatu yang "baru" di Malaysia ni.

Oleh kerana kali nie, Jom heboh betul betul depan pejabat aku, so taknaklah lepaskan peluang round round kat sini. Kebetulan pulak minggu ni aku tak balik KL, apalagi round the world lah.....Here we go....
Pentas Konsert esok..tapi artis tak bestlah..elok tengok diari AF hhehe...Ally Iskandar ngan Maria Tunku Sabri..... Raja Farah..penat kot dia nie....
Pagi pagi orang tak ramai lagi....
Pengacara Channel 9..Dekat Dihati.
Boots Mamee Slurpp...dah glamour slurpp ajer lah...Faizal AF4..
Duta Mamee Slurpp....Adam, Farah Ngan Faizal....

Orang Dah Ramai... Matahari pun dah tinggi....balik dululah...

No comments: