Monday, January 01, 2007

Ingin Tahu 2007



Sempena 2007 ni aku nak berkongsi AKUJANJI aku dengan anda semua.Andai aku terleka nanti tolonglah kejutkan yer....

1) Menjadi seorang muslim yang sejati.
2) Bawa Kain pelikat kemana mana saja.
3) Khatam Al Quran.
4) Puasa Sunat.
5) Takkan tinggal sembahyang.
6) Akan bagi mesej kepada semua saudara mara dan rakan rakan bila tiba hari lahir mereka.
7) Tak akan ader janggut lagi.
8) Buat majlis ulang tahun mama dan ayah.
9) Bagi hadiah kat adik, abang dan ebie.
10) Balik lambat dari offices.
11) Taknak campurtangan hal rakan rakan office.
12) Saving setiap bulan.
13) Taknak chatting lagi.
14) Taknak Hidup dalam "dunia Lama"
15) Top up sebulan sekali.
16) Kumpul harta.
17) Tukar kereta.
18) Cari awek.
19) BERTUNANG
20) Taknak gunting rambut sampai bulan 7.
21) Cenderahati speacial untuk hari raya nanti.
22) sentiasa memantapkan kerjaya.
23) Takkan merunggut setiap kali diberi kerja tambahan.
24) Takkan campur urusan kerja orang lain.
25) Taknak bermusuh dengan sesiapa pun.
26) Maintain smart and cute.

Amacam ok tak?insyaallah aku akan kotakan apa yang telah aku janjikan. Tak tahu kenapa aku excited sangat dengan tahun baru nie. Mungkin aku teruja dengan tarik 07 07 07 kot?Itulah tarikh paling keramat tahun ni. Sama samalah kita nantikan apakah yang akan berlaku pada tarikh itu?Aku memang nantikan tarikh itu untuk sesuatu yang istimewa dalam hidup aku!Tungguuuu...

13 comments:

Cik Seri said...

moga azam anda berjaya disempurnakan dengan JAYANYA!!!. Good Luck :-)

smart_cute said...

terima kasih cik seri.

Anonymous said...

Hi... Selamat Tahun Baru... Harap2 awak mencapai segala impian awak...
Suniza

smart_cute said...

hai suniza
tolonglah saya mencapai impian nie....teruytama no.19 tuh..

Anonymous said...

no 19 tu? ok, awak listkan ciri2 pilihan awak.. sy blh tlg cr mana2 yg sesuai... he he he... gurau je...
ada jodoh.. tak kemana.. berdoalah semoga awak berjumpa seseorang yg akn setia bersama awak susah dan senang
Suniza

smart_cute said...

Cik suniza kalau susah sangat awak jerlah boleh tak?

Anonymous said...

Ye la tu.. awak blh cari yg lain.. yg lebih baik.. tak kan la awak tak kenal sy.. rugi la..
Suniza

smart_cute said...

apa pulak ruginya....kan dah kenal lama...

Xis said...

Smart
your new year resolution is kinda interesting... find a gf.. and then bertunang.. such a big jump... :)

smart_cute said...

Xis
Hai Bro, I think bercinta lepas bertunang is more interesting ..that's why i need to look for a gf!...something new to learn every day with her(fiance)perhapslah....

:: samasam :: said...

bertunang? ops..

Anonymous said...

Apasal tarikh keramat tu...07.07.07 tarikh aku kahwin...hehehe tema 7

Xis said...

Smart
I wish you all the best.. and if that ever happens this year.. don't forget to invite me as well.. okay..? :)