Tuesday, January 23, 2007

Somewhere I Belong...



Fuhhh...dah lama gak jari jari aku tak menari kat blog nie. Bukan apa start awal tahun lalu hinggalah kini bz memanjang. Aku la ni dah tukar Unit. So memanglah bz sket kat unit nie. Unit ni banyak melibatkan kerja luar. Mulanya aku tension sangat bila kena tukar kat sini. Yerlah sepatutnya bukan aku yang kena tukar tapi akibat satu konspirasi yang bodoh akhirnya aku yang tersingkir. Iskh..iskh....tapi tak per unit nie ok dan menyeronokkan.

Sebetulnya aku bukanlah seorang yang suka keja diluar. Sebab tuhlah berat hati aku nak melangkah kerja luar tengah tengah panas nie.Apa yang aku suka cuma satulah dapat tengok kehidupan orang Melaka ni. Lagipun apalah kerja yang aku buat melainkan memerhatikan orang buat kerja jer...tak ke bosan.

Tapi aku dapat rasakan lama aku kat unit ni, aku akan didedahkan dengan pelbagai perkara!terutama melibatkan akta syarikat. Mungkin aku juga akan ke mahkamah dengar kes kes yang akan dibuat. Macam gempak je kan?tapi apa nak buat nak tak nak aku kenalah terima!!. Memang jauh di sudut hati aku tak boleh nak terima ini semua!. Bagaikan beban!!!. Tapi inilah namanya cabaran bila kerja. Aku kena buktikan yang mereka tak sia sia memilih aku sebagai ahli keluarga SSM. Yer aku akan bukitikan!!!Doakan aku berjaya yer!.

3 comments:

Xis said...

Smart
take it easy... work is your priority though.. :) Anyway.. I like the 3rd pic.. that's cool... :)

FORMERLY THE HONOURABLE SHAH, NOW ZEYN, THE UGLY ARISTOCRAT said...

Smart,

all the best! bab doa tu, no worries. i ALWAYS pray for everyone i cared for. unlike...ah, it's okay. i don't think i'd say that here.

kerja rajin2, okay?

take care! :)

smart_cute said...

Hai Xis,

Itulah pasal nak taknak kenalah tabah....Gambar ke 3 tu cool ker???hehhee....apa yang cool?

Hai Ugly...erm...thanks for viewing my blog!