Monday, March 23, 2009

Cinta Dolu Dolu...I




15 comments:

Xis said...

SmartCute
ahh... nice pics... I've just heard someone singing "Menghitung Hari"... hehe..

aliquenyer said...

waaaa...
cute nye abang saye....
mesti tak sabar nih

fuzen hasin said...

ajaiii~!!!
kamuu kahh itu..dah mcm ustaz muda pun ade gak..agegge

lynn said...

jai...posing giler tu...hehehe...mcm dah x sbr jer...

smart_cute said...

Xis,
Hehehe..bukan lagu menghitung hari lah...lagu "Aku Bukan Untukmu", hehehee...

aliquenyer,
Mesti cute..i kan bekas model...

Fuzen Hasin,
Macam ustad ker?semua orang cakap macam tuh...

lynn,
aku kan Malaysia Top Model...macam tulah..hihihi...tengah sabar nie...

Xis said...

SmartCute
wehhh... salah lagu tu...! ada ka lagu tu..

smart_cute said...

Xis,

Erm..then lagu apa?haa..lagu nie..."Tanya Sama Hati"..

Anonymous said...

nmpk mcm perut tu buncit je dah..lum kawen lagi nih...heheheh

smart_cute said...

Anonymous,

Mana ader nampak perut?jeleslah tuh...

Anonymous said...

JELES TU X LAHHH...TP NAK BG TAU AJERR..KOT2 LPS KAWIN NI LG KE DEPAN JE...

smart_cute said...

Elehhh...i pandai jaga badan...

Anonymous said...

ye ker pandai jaga bdn..nampak dlm gambar tu mcm biasa jer..

smart_cute said...

Memanglah biasa jerr...sebab takd er apa yang berubah!

fendy0211 said...

Salam bro.. owang melaka ke, ni mcm patern umah owang melaka je,ada tangga batu la, serambi la... aku pun owang melaka gak...

smart_cute said...

fendy0211,
a'ah fendy aku orang melaka coming soon lah..hehehee..