Tuesday, January 29, 2008

Hari Curi Sedunia.


Jika Hari Ini Hari Curi Sedunia,

Apa Yang Anda Akan Curi Dari Saya?

100 sms telah diberikan..


Dan Jawapannya....

12 Orang nak Curi MYvI..

Rupanya ramai orang yang berminat dengan kereta aku ni. Makin Orang nak, makin sayanglah aku dengan kete ni. Dah setahun dah usia Angel. Nanti nak buat make up sikitlah...biar orang semua makin geram...heheh




11 Orang Nak Curi Hati & Perasaan

Dorang ni tak tahu ke hati aku ni telah pun dicuri...erm, ni mesti baca blog aku dari mula nie???


6 Kata Tak Baik Mencuri....dosa tau..



6 Orang Nak Curi N73 Series

Erm...ini pun orang nak curi. Memang aku sayang giller kat tepon Cik Kia aku nie. Macam macam kelebihan. Ini pun dah nak setahun usianya.


7 Orang Nak Curi Duit

Duit aku pun tak cukup lagi mahu curi kaaa???


4 Tak Nak Mencuri Apa apa...

Bagus orang orang nie...


4 Orang Nak Nak Curi Aku

Ada yang nak curi aku suruh dengar citer dia, Nak curi sebab suruh belanjalah...Nak curi sebab nak tanya macam macam soalan pun ader...


3 Orang Nak Curi Tulang

Ini aku tak faham apa maksud dorang?


3 Orang Nak Curi Masa Aku

Yerlah kebanyakkan kawan kawan aku ada yang dah lama tak jumpa..so apa lagi curi masa nak bergossiplah...


2 Orang Nak Curi Benda Yang Bernilai Dalam Diri Aku

Erm..aku tahu apa maksud 2 orang nie..tapi saja buat bodoh..hehee..Tak baik tauu..


2 Orang Nak Curi Surat Tukar Kerja

Kes surat tak dapat pertukaran tak dapat dapat lagi lah nie..

Setiap sorang nak curi..

Amal & Keikhlasan,Kreativiti, Kesedihan,Perhatian, CD Kawin, Tembak, Warna Kulit, Ingatan, Persahabatan.


31 orang tak balas sms aku...

14 comments:

shahril aley said...

curi tulang mungkin adalah jawapan yang terbaik kot.....

smart_cute said...

Shahril,

Dah tu i nak stand pakai apa kalau u dah curi tulang?

aku laaaaa said...

aku adalah antara yg 31 org x bls msg ko sbb xde bender nak curi dari ko..aku dah puas ape yg aku ade..aku pun x jeles ngan ko...so aku takde bender nak curi dr ko laa...lg pun aku dah agakkkkkkkkkkkkk dahhh ko mesti nak buat ala ala surveyy gituuuuu......

Xis said...

SmartCute
ohh.. no wonder you asked me what I wanted to steal from you.. and what was my answer??

smart_cute said...

aku laaaaa,

Erm..tak per aku pun tak rela ko curi barang barang aku...oi aku tak dapat pindah KL balik lah!.

Xis,
Erm...you said that You want to stoal my sadnees then i can feel happy ever after....rite?

aku laaaa said...

heheh aku tau laa tu pasal laa aku x tanye ko..nnt kang ko sedih lak....tp aina dpt tukar kann...weii ko g x farah nye kawen tu? so?

smart_cute said...

aku laaa..
Insyaallah diizinkan tuhan yang maha esa aku g lah..ko nak followkan?

AKU LAAAAA said...

INSYAALLAH...NNT AKU CONFIRM KAN BALIK..TP AKU G LAA JUGAK...CUMA TAK TAU CAMNER LAGI...YG LAIN PEGI X?

smart_cute said...

aku laaa...

sepatutnya aku yang tanya ko sapa yang pergi?aku yang jauh berbatu ni jugak ko tanya??

aku laaa said...

hehehe...aku pun tak tau lerr camner ni...dah le time tu sama ngan hari undi..aku rasa ramai x pegi ni..sume nak blk kg undi..so camner?

smart_cute said...

aku laaaa...

Alah ko bukan mengundi pun..nak sibuk pasai apa?kalau nak g mesej aku k..

Anonymous said...

Seorang teman pernah berpesan..

"Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar..
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi.." "

`Cinta yang disemadikan tidak mungkin layu selagi adanya imbas
kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi.
Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang
lama pastikan sembuh selagi iman terselit didada...`
-s-

smart_cute said...

s,
Are you ok? Nampak macam sedih yang teramat sangat jer....

Anonymous said...

i'm ok.. just want to share ayat2 yg i got from my frens. nice word.. thanks for caring...
-s-