Sunday, January 06, 2008

Dazzling Dahliana...

Untuk pembuka tirai 2008, Kawan baik aku dari Form 1- Form 5 Dahliana Ariffin akhirnya naik pelamin juga. Pilihan hatinya orang Masjid Tanah. Patutlah sejak 2 3 bulan lepas asyik ke Melaka jer. Erm...Dahliana ni masa dizaman sekolah dulu seorang yang pendiam. Tak banyak cakap dan seorang budak yang bijak. Dulu dia ni amat pemalu sangat bila nak joint group group yang havoc sikit masa zaman sekolah dulu. Ala ala budak ulat bukulah. Aku mula rapat ngan dia pun selepas habis SPM. Itu pun bila dia yang beria ia nak joint aku kalau ader buat apa apa function. Pastu bila dia dapat sambung Uitm, senyap balik kisah sehinggalah dia nak joint semula bila aku buat school Gathering yang pertama. Masa tuhlah, aku closed balik ngan dia dan selalu keluar bersama. Tapi bukan senang nak cungkil rahsia peribadi dia. Hanya orang orang tertentu saja yang tahu. Tapi masa dia bertunang dulu dia aderlah cakap ngan aku itupun terlepas cakap masa aku terserempak dia masa nak tukar dulang hantaran kat kedai bunga Rawang nie. Masa tuhlah terbocor rahsia. Akhirnya, hari nie dia dah pun sah jadi isteri orang. Mungkin ramai lagi yang bakal menyusul tahun nie. Tunggu sajalah kad undangannyer. Inilah wajah pengantinnya. Atas pelamin nan indah. Ini pulak kawan kawan zaman sekolah menengah. Ader gaya seorang Daddy tak?. Siapa comel?Siapa pulak lepas nie?My best fren..Tharmini.

No comments: