Monday, December 19, 2005

Family Day @ Sunway Lagoon


Entry kali ni nak Citer skeet, Family Day SSM Semalam (18 Dec 2005). Pada mulanya aku rasa berbelah bagi samada nak pergi atau taknak. Tiba tiba rasa teringin pulak nak tengok citer King Kong yang hangat diperkatakan sekarang! (Rm 68 juta) hari pertama tayangan diseluruh dunia. Tapi memikirkan dah berjanji ngan kengkawan terpaksalah gak aku bangun dan menyiapkan diri. Lebih kurang pukul 7 pagi aku dah keluar umah, padahal pukul 7 pagilah sepatutnyer semua orang dah berkumpul utk naik bus!masa on the way cik Zuraidah dah telepon mengatakan bus dah nak bergerak......erm, terpaksa pulak aku drive g sunway..malas pulak rasanyer..tapi nasib baiklah kiki kata try jer g dulu. Sesampai jer kat The Mall, aku tengok clear jer.. eh mana semua orang! yang ader kak mar ngan dila serta bebudak ROB...tengok Kak Mar dah kelam kabut nak kol Zuraidah.Hampeh......Rupanye Zuraidah dah ader kat seberang jalan..bukan nak beritahu getus hati ayam aku!Yang seronoknyer aku yang lambat datang, aku yang g dulu...Kak Mar N the Gang naik second buss..yahooo.....pergi Jugak aku ke Sunway.....hehehe..


Welcome to Sunway Lagoon....

Selepas buat pendaftaran kami semua pun bergeraklah masuk kedalam, Kami diberi sebuah beg yang mengandungi goodies, sampul surat berisi kupon sarapan pagi dan tengahari serta no. bertuah. Selesai besarapan acara pembukaan pun bermula.....

Makan time....sempat lagi nak pose..kiki saje yang nampak begitu lapar

Abang Api Buat Show....

Tepuk..tepuk...tepuk...

Kak Mar Gembira Bukan Kepalang lemas si azz, mamat kat blakang tu relax jer....

Dila Kalau Dah makan Tak ingat dunia...''persetankan mereka'' ...(ckp dlm hati)

"Bosannyer aku...."getus hati ayam Zuraidah.

'' Bilalah sukaneka nak start ni..."kata Kiki dalam Hati.

Sukan Time!!!

Acara Untuk remaja

Mencari Cinta.....Cinta Itu Buta Katanyer....

Cari apa Kak..?

King Kong versi SSM

Ader gaya King Kong Tak?

King Kong Mana Paling Cute?

King Kong And Jane....Jangan Marah..hehehe...

Walk With Sponge..katanyer..

Terkedek Kedek..macam anak itik

Group Cooll...stay cute

Perhatikan abang berbaju kuning....sibuk nak interframe

Mengantuk aku tunggu Games ni....Apa apa pun ''..amannn...."kata azz

Terima kasih...

Habis acara sukan kami bergerak semula ke Auditorium untuk mkn tengahari. Selepas makan kami pun menuju ketaman tema Sunway. Melangkah je ketamanTema, hujan pun mula turun..walaupun renyai renyai, tetap tidak mematahkan semangat kami untuk bermain dengan games yang disediakan. Walaupun Insan yang Bernama "K'' bukan nama sebenar takut dengan games yang ader..huhuhuhu......

Best..tapi gayat...

Seterusnyer kami bermain roller coaster, nampaknyer sicomel saja yang masih bertahan memandangkan ''F'' bukan nama sebenar menarik diri utk meneruskan cabaran seterusnyer. Lastly kami semua bergaya sakan diatas Jambatan Gantung.....Walaupun pada mulanyer "K" masih bukan nama yang sebenar agak takut utk menyertai kami...

Senyum sokmo......

Walaupun takut masih sempat berposing

Panjangnyerrr......

Tengah tengah Jambatan

Lega.....akhirnya sampai jua kepenghujung cabaran. Sampai berjumpa lagi di lain kali!. Tepat jam 4 petang kami pulang semula ke The mall. Jumpa lagi tahun depan. Nyatakan perasaan anda dapat bersantai dengan selebiriti kesayangan anda (sicomel berbaju biru).

9 comments:

Anonymous said...

wei ajai...tukar laa gambo aku tuhh...mangkuk laa ko nih...gambo tak senonoh ko letak

Anonymous said...

huhhhh...best nyeee kengkawan...rugi aku x mai smlm.. tp ape kan daya...ade hal yg x bole d elakkan...fiza

Anonymous said...

best ajai.keep up the good work.(tepakse bagi komen nih...ajai pakse.tepaksela buat jugak sbb dia dah buatkan air coklet)sekian time kasih-cleo-

Anonymous said...

besttttt gilerrrrrrrrrrrrrrr.......!!!!!!!

Pic yg last tu kata (sicomel berbaju biru) tapi si zuraidah yg paling clear nmpk pakai baju biru......marcute

Anonymous said...

huahaaahaaa....
x tahu la..akak cari aper ek??
maklum la..cinta tu kan buta...
TAPI betul ker cinta tu buta?
sendiri jawab la eekkkk..


comelnyeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr....
tapi baju jek...
jgn marah..nanti x comel baju tu..

Anonymous said...

cute kan kingkong tu????berjaya tak kiter tiru gaya kingkong....?????ader class gitu.!!!tak macam org tu...takut!!!
walaupun apa tangapan orang kiter tetap hepy ari tu...be happy alwayssss...

Anonymous said...

ajaii.....knape gamba aku x de arrr.....tipu la ko....knape knape knapeeeee............jawab la kang aku suro blanja karang.........

Anonymous said...

Ajai...semua tipu pasal pasal budak bukan nama sebenar 2..dia saja je 2..gayat????excuse me....

Anonymous said...

ajaiiii...tipu bukan nama sebenar...