Monday, December 05, 2005

Aku & Kehidupan


Assalamualaikum....

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca entry aku nie. Erm...aku pun tak tahu nak mula dari mana?Senang cerita aku cukup gembira menjalani kehidupan aku!. Kehidupan yang cukup bahagia disamping keluarga yang cukup memahami dan menyayangi aku. Aku juga cukup gembira bila dikelilingi rakan rakan yang baik dan sentiasa bersama aku waktu suka dan duka. Bagi aku kehadiran rakan rakan aku banyak membentuk perilaku aku sendiri. Dan yang paling utama sepanjang kehidupan aku kerap kali aku dikurniakan seseorang yang boleh aku anggap SAHABAT!.

Tapi itu akan aku ceritakan nanti. Untuk entry kali ini aku hanya akan menceritakan tentang aku...siapa ku yang sebenar......(dialah dihati).Selalunya manusia ni kalau diminta pasal diri sendiri mesti tak reti punya..samalah macam aku..ehhehe..cuma apa yang aku boleh bagi...aku begitu teruja dengan satu artikel ni yang boleh ditafsirkan sebagai diri aku yang sebenar... dan untuk memberikan penghormatan untuk entry yang pertama ini aku denagn rela hati ingin berkongsi dengan anda semua cerita dalam kain aku..opppsss bukan kain seluar..bukan bererti untuk membuka pekung didada tapi untuk anda semua kenali diri ini.

No comments: