Friday, January 09, 2009

Selamanya..

Alhamdulilah akhirnya dapat juga kunci rumah aku ni. Sepatutnya akhir Novembar tahun lepas tapi postpone ke Januari pulak. Alhamdulilah semua impian aku tahun lepas tercapai. Dan kemuncaknya dapat kunci rumah ni lah. Sekarang tengah buat renovation sikit. Nak buat pintu, kabinet dapur dan grill. Memang excited giler dah dapat duduk rumah sendiri. Tak sabar sabar nak menghias rumah. Tak sangka juga dah ader rumah sendiri. Tanggungjawab sendiri dan segala galanya kena tanggung sendiri. Dah besar yer. Pagi tadi bangun tidur berangan angan kejap. Tak sangka dah 28 tahun!!!rasa tua pulak!sedih pun ader. tapi tak tahulah kenapa nak rasa sedih pulak. Mungkin lepas ni aku dah kena buat urusan sendiri tanpa ayah yang akan menolong lagi. Kadang kadang aku terfikir macamanalah time akad nikah nanti. Jangan pulak aku yang menangis mengalahkan pengantin perempuan. Malu lah beb...hehehe. Ntahlah...kehidupan mesti diteruskan. Mungkin hujung bulan ni bolehlah aku duduk di rumah baru ni. Alamat rumah aku No. 24 Jalan 2/22, Taman Saujana Seksyen 2, 75450 Bukit Katil, Melaka.Huhuu..bestnyerrr.....

4 comments:

Xis said...

SmartCute
hmm.. what's the motive of posting your home address? hehe.. anyway, now you've become Org Melaka.. officially! Anyway, congratulations on your new house.. So later i can come to visit.. :)

AJai Zaidie said...

Hai Beb,
nombor address tu my favourite number ader no. 2 dan 4, dan banyak nombor 2. Nanti ajai jemput datang yer. Jangan lupa tau..lagi satu adrees tuh kalau sesiapa nak hantar surat ke pizza ke mc d ke kan senang..

Ejaylicious said...

Bestnya dah dapat dok umah sendiri..nak pi melawat boleh? heheeh

LyNn HaMzAh said...

Congratulations...Sorry la Jai sbb x dapat attend house warming kau hari tu...