Wednesday, September 20, 2006

Akhirnya



Syukur Alhamdulilah akhirnya penantian aku selama ini berakhir...Yes Yes yes....aku dapat kerjaaaa......

Syukur alhamdulilah.....

Terima kasih kepada kawan kawan yang sudi mendoakan aku dapat kerjer....terima kasihlah yang teramat sangat!!!

Tapi yang sedihnya aku dapat kerjer di Ayer Keroh Melaka. Erm..sebelum ni pun memang dah terdetik kalau dapat kat Melaka best jugak..Hihihihi....ALHAMDULILAH....

Terima kasih!!!

12 comments:

Synchro said...

At last, finally!!!! you've gotten what you waited all these while..

Congratulations!

smart_cute said...

Tima Kasih synchro nanti mailah melaka..terima kasih coz sudi doakan saya

Lee Novotny said...

Well done! Semoga sukses selalu di tempat kerja baru...

:) tak nak cari kerja kat Ganu ke u ols?

smart_cute said...

Mama lee

memang teringin sangat kerjer kat ganu..tapi tak dapat nak buat macamana?

Terima sajalah kat melaka pun...

savante said...

Melaka is wonderful! Janganlah cakap begini. It's a great place and you'll love it, I'm sure.

Lee Novotny said...

Melaka lagi best kot..dekat ngan JB, dekat ngan KL..dekat ngan KLIA....kann??? banyak masa leh gi clubbing gittew!!! :)

THE HONOURABLE SHAH said...

congrats and all the best!

Synchro said...

Smart-Cute,

There is yet another challenging life in Melaka you must endure, whether you like it or not. Also, whether you like or not, that what makes the colour of your life.

I know you dearest significant-others will not be around to help you compose yourself whenever you need it. I guess, God wants you to be stronger .. it is time my friend..

Good Luck!

smart_cute said...

Savante

Hai...yeah i must admit it. Melaka also my dream place ever....Melaka kan negari berdaulat boleh cari hang li po kat sana hehehehee...

Mama Lee

Melaka pun ok gak...kiranya macam pusatlah utk destinasi pelancongan...dekat ngan JB..KL..PD...seronok gak..tak sabar rasanyer nak mulakan kehidupan ditempat baru.

Synchro

Sedihnyer...terpaksalah semuanya diharungi seorang diri...mungkin tuhan nak menguji kekuatan. Takut juga selama ini hidup 'berteman' kat sana keseorangan pulak!.

Thank for your advice!

smart_cute said...

shah halil

Tima kasihhh

:: samasam :: said...

HALOE, TUMPANG SEH ..

VOTE SAMASAM FOR BLOGGERS IDOL 2006!!! CLICK WWW.BLOGGERS-IDOL.BLOGDRIVE.COM AND CAST YOUR VOTE TO SAMASAM. CHEERS!!!

smart_cute said...

samasam
yerlah...aku nak g vote nie...