Thursday, September 14, 2006

Pelamin Anganku Musnah

Sila abaikan tajuk diatas!!!

Takder kena mengena dengan entry yang aku nak tulis nie.

Sudah jatuh ditimpa tangga. Macamtulah nak diibaratkan perasaan aku ketika ini. Belum sempat kering pun airmata perpisahan untuk Kiki dah ader berita baru pulak yang aku terima. Kawan sebelah meja aku Farah pulak ditukar ke department lain.. Wuaarrrrgggggghhhhhh!!!!!......semua orang nak blah. Semua nak tinggalkan aku.

Tapi takperlah untuk kebaikan Farah juga. Makin lama pekerja sambilan macam aku ni nak di kurangkan.....

Bila pulak giliran aku yer....esok aku cuti. Aku nak g Terengganu. Jumpa Kiki....bestttnyer....lama rasanyer tak jumpa. Rindu sangat!!!

6 comments:

Xis said...

Smart
enjoy your trip to T'ganu. Be safe and be good.

smart_cute said...

thanks beb....

Anonymous said...

Assalamualaikum,
Bila balik dari trip? ada bw ole2 untuk kami ni tak?
Anyway nak kenalkan diri. Saya Riena , member bru yang jenguk blog u . Apapun sekalung tahniah saya ucapkan, sebab berjaya mengubah diri saya menjadi yang muram kepada yang bahagia. Segala kisah2 didalam blog awak telah habis saya baca.
Apapaun nice to meeting u.

Waalaikumsalam.

Anonymous said...

Ooooo...awak pun pernah kerja dengan insurans ye. Riena pun kerja dengan KURNIA gak. Tapi kat kajang branch. Kenapa berhenti?

smart_cute said...

Mualaikumsalam

Hai kak riena..yer ker rasa gembira bila baca blog saya nie...terima kasih yer...terharunya bila kak riena kata saya boleh mengubah kehidupan kak riena dari muram ke bahagia!. Saya dulu Kurnia Branch Kelang. Tak sukalah kerjer sana sebab cina kan yang banyak rasa macam hina sangat pulak.Benci lah....Apa apapun kak riena terima kasih kerana sudi jadi kawan saya.

Xis said...

Smart
how was your trip to Tganu? Hope you had fun and good time with your good friend.