Friday, September 22, 2006

Lunch With Ajai @ secret recipe!


Seperti biasa group kami kalau ada sesiapa yang dapat kerje atau pindah ke tempat lain, kami akan berkumpul beramai ramai untuk makan bersama sama. 2 minngu lepas Kiki dan Kak iza belanja kami semua makan di Kenny Rogers. Last Week makan bersama sama ngan Farah Di M'c D. Hari ini tibalah giliran aku pulak belanja kengkawan makan Di Secret Recipe sempena dapat kerjer ni. Sebenarnya memang aku nak belanja diSecret Recipe bila aku dapat kerje. Akhirnya, Sampai juga hajat aku. Tapi tak bestlah pulak bila Kiki takder.Cantik tak decoration aku?.Semua jemputan akan diberi sekuntum bunga!.Order order..semua ditanggung beress..."nak makan apa yer?" sessi menganyam ketupat.

Maaflah kengkawan gambar lain tak dapat nak publish, blogspot buat hal pulak. Anyway, terima kasih kawan kawan coz sudi meluangkan masa dengan aku!. sedeyyyynyerr......

2 comments:

Anonymous said...

You had forgotten me yesterday! So sad.. So, did u cry? :-)

AJai Zaidie said...

synchro

terlupa apa yer?