Tuesday, September 19, 2006

Terengganu kiterr...


Kalau nak dibandingkan 3 tahun dulu dengan sekarang aku rasa Terengganu semakin membangun. Mungkin perubahan politik negeri itu memang menambahkan duit poket masyarakat disana. Buktinya, Gong Badak kawasan aku belajar dulu membangun secara drastik sekali. Banyak bangunan dan kedai kedai baru dibuka disana. 7 Eleven juga secara tiba tiba bertambah. Bayangkan dulu nak jumpa 7 E punyalah susah tapi setiap 5 km kita akan berjumpa dengan 7E. Memang buat duitlah rakyat Terengganu la ni.Kusza pun dah bertukar wajah menjadi Universiti Darul Iman cawangan kusza!. Erm...pendek kata memang terpegun lah jugak aku tengok Gong Badak nie. Siap ader stadium futsal yang besar dan homestay yang cukup cantik!. Yerlah mungkin dulu kerajaan tak berduit.Aku tak nafikan aku memang suka sangat dengan negeri ini. Kalau boleh aku nak kerja kat sini. Insyaallah...

2 comments:

Lee Novotny said...

caya tak caya, mak pun very der miss Ganu so much..famili, food, beaches, air terjun..ahhhh BUT I dun think I can live there - tadak disco lah! :P

smart_cute said...

Mama Lee kalau nak cari kedamaian Terengganulah tempatnyer...

Takder disco pun takper...