Friday, October 05, 2007

Setahun Di Melaka

Sekejap je dah setahun kat sini. Cepatnya masa berlalu. Setahun di sini dah banyak pengalaman yang aku hadapi. Terutama kerje. Macam macam karenah. lebih lebih lagi bila berhadapan dengan bos...ngeri aku. Setahun yang lalu dalam bulan puasa juga aku mendaftar diri. Harap harap pertukaran kali ni aderlah terselit nama aku sekali pindah semula ke KL. Dah cukuplah setahun kat Melaka ni. Bukan tak suka jadi perantau. Tapi ntahlah.....mungkin ader sesuatu yang akan aku hadapi sikit masa nanti. Hadiah sempena setahun aku di Melaka nie. Nanti aku akan kongsikan dengan semua orang k. Selamat Berpuasa.

5 comments:

Lee Novotny said...

Whatever you do, good luck nah? :)

Selamat berpuasa dan maaf zahir batin (utk hari raya). semoga Raya meriah! :)

Xis said...

SmartCute
I pray that your name will be in the transfer list.. and back to KL again..

shahril aley said...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir batin

Anonymous said...

hy pe khabar.... u owg melaka ke kat mane...nak kawan bole name i danny(012-3650569)

Anonymous said...

u owg melaka ke bole kenal nama i danny(012-3650569)