Monday, January 16, 2006

Hari Rindu Merindu Sedunia.....


Angin lalu
Kirimkan lah
Beritanya Oh di sana
Di hatiku
Masih ada cinta
Kembalilah kekasih ku... sayang
Ku rindu
Kini tiada ku terlihat senyum di bibir
Kini tiada ku terdengar senda gurau mu
Sejak kau pergi dari sisi ku merana
Jiwa meronta terasa di persenda
Mungkin tiada harga lagi
Lautan cinta tiada bererti
Sayang kini aku pasti
Aku rindu teramat rindu
Cinta bersemi dipagari seribu mimpi
Janji bererti disulami kasih sejati
Kini sendiri ku menyusuri hidup ini
Kini sendiri ku tempuhi onak dan duri
Kasihku usia sudah cintamu
Cinta yang kudamba selama ini
Mengapa kau biarkan terjadi
Rasanya ku tak percaya semua ini
Aku masih menyayangimu
Ku tak ingin semua berlalu
Bila mungkin engkau kembali
Kembalilah kembali padaku
Seperti waktu yang dulu
Bermanja kita berdua
Hanya engkau yang mengerti
Tentang aku
Ku rasa hari-hari sepiku
Tanpa canda tawa bersamamu
Katakan apa salah diriku
Yang selalu tulus setia kepadamu
Ku rasa hari-hari sepi tanpamu
Andai engkau mengerti
Perasaan di hati ini
Pasti engkau menyedari
Betapa hatiku merinduimu
Bukan mudahnya aku
Untuk melafazkan cinta
Sekali ku melafazkan
Sampai bila pun ku menyintamu
Rindu memaksaku menyayangimu
Tak daya ku menahan
Segala perasaan aku
Yang makin gelora
Setelah engkau menyedari
Sambutlah cintaku
Sepi mengajar aku
Tentang perlunya cinta
Walau pedih walau perit
Terpaksa aku menghadapi
Tiada apa yang engkau pinta
Sekadar kesetiaan
Selagi rindumu masih dihati
Cintamu terus bersemi

1 comment:

Anonymous said...

ape ni ajai....macam orang patah ati je...cool men.usah dirayu pada yang tak sudi...cari sejer yang lain...abis citer