Tuesday, January 03, 2006

Selamat Tahun Baru 2006





Hari ni dah 3 hari di tahun baru. Erm...tiada apa yang baru melainkan stail rambut aku jer yang lain!. Untuk 2006 ni, first time juga aku pergi menyambutnyer. Ntahlah aku ni kalau nak ke tempat yang bersesak sesak kureng sikit...lemas dibuatnyer. Tapi demi bestfrend aku terpaksalah g jugak temankan dia yang nak sangat rasa celebrate new year!.Petang tuh hujan turun agak lebat seolah olah meratapi berakhirnya 2005 yang penuh kisah suka duka tak kiralah samada untuk aku atau utk dunia!. Aku memilih KLCC utk menyambut tahun baru. Bak kata Eric Chia (Casa Impian) Klcc umpama nadi setiap individu di Malaysia ni. Semua orang mesti ada satu kenangan di KLCC. Begitu juga aku yang banyak mengutip kenangan manis disini. Bagi aku klcc lah tempat yang selamat dan tempat aku bermegah melihat kehebatan Malaysia mempunyai banggunan tertinggi dunia!.




Konsert
Sementara nak menunggu Detik 12 mlm warga kl dihiburkan dengan konsert yang dianjurkan Petronas dan TV3. Pada mulanyer penonton amat berkurangan tapi lama lama kelamaan, semakin ramai dan ramai. Banyaklah artis yang buat show dan yang paling aku suka Adam dan Shazzy....Nak menjerit aku dengar lagu Kenapa!. Teruja habisss.....



Bunga Api
Erm...masa yang dinanti nantikan...Happy NEW yEAR!!!2006

No comments: