Thursday, April 06, 2006

Jom Tengok GUBRA

Hari ni bermulalah tayangan Filem GUBRA.
06042006
Gubra mengisahkan Orked berkahwin dengan Arif, eksekutif pengiklanan yang jauh lebih tua daripadanya. Satu pagi, Orked dikejutkan dengan berita bapanya sakit. Dalam kekalutan menangani tekanan yang dialami keluarga Orked, Arif berjaya membuktikan dia adalah menantu dan suami bertanggungjawab apabila menangani masalah itu dengan tenang.
Bagaimanapun, kepercayaan Orked terhadap Arif berubah apabila mengetahui suaminya menjalin hubungan dengan wanita lain di belakangnya. Lebih melukakan kekasih suaminya mengaku Arif pernah menidurinya beberapa kali.
Pada masa sama, di sebuah kawasan perumahan sebuah keluarga berjiran dengan dua pelacur. Bilal Li dan isterinya, Mas melayan baik Temah dan Kiah meskipun mereka mencari nafkah dengan jalan salah. Tiada jurang antara mereka, malah pasangan suami isteri romantik itu melunaskan tanggungjawab sebagai sahabat dan jiran dengan sebaik mungkin.

Menarikkan?Apalagi marilah kita sama sama menyokong industri perfileman tempatan. Temui saya Di TGV KLCC Untuk bersama sama menonton GUBRA pada hari Ahad ini. Jommmm.......

HAKCIPTA TERPERLIHARA SMARTCUTE.BLOGSPOT.COM

1 comment:

Anonymous said...

SAPA NK JOIN KAMU AHAD NI EHHH
KEJE LA KUMPUL DUIT POKET..KEHKEHKEHHH...