Friday, March 03, 2006


Bukan Kemahuan Fikiran

Aku relakan kau pergi dari sisi hatiku

Begini lama setelah tiada jalan penyudah*Jiwa yang hampa kan bertanya apa... masihPercintaan bukanlah kemahuan fikiran*Di perasaan tersimpan segalanya rahsia*Dan tiada dapat ku tahankan rindu itu*Di antara kita bicara berbeza*Siapa yang merasa dia melara*Tiada upaya menahan derita*Cinta yang hampa*Seraut wajahmu yang paling indah*Walau kekal di hati ini*Seterusnya hidup bersimpul di dalam*Diri ini...*Terlepaslah diriku dari rindu yang sarat*Aku kini terlemas dalam sendu berbisa*Selamanya...

Pergilah Sayang
Indah terasa bila cinta tercipta*Memadu kasih janji bersama*Bersama-sama melafaz kata cinta*Gurau senda dan tawa berdua*Tapi kini semuanya kenangan*Kau pergi tanpa pesan*Mana janjimu yang kau lafazkan dulu*Hidup dan matimu bersamaku*Rela kau pegi walau hati disakiti*Biarkanlah aku sendiri*Airmata menjadi penawar*Akanku simpan semua jadi kenangan *oh... oh... oh...Pergilah kasih, pergilah sayang*Tinggalkan aku (pergilah sayang)Biarkan saja kenangan berlalu*Antara kau dan aku*Pergilah sayang
Kisah Cinta
Ini sebuah kisah cinta*Dari sekuntum bunga sekeping hati*Dua jiwa dalam hayalan*Berat rasa untuk berpisah*Dua dunia satu mimpi*Satu cita dalam satu hati*Terjerat dalam permainan hidup*Terkandas dalam cinta terhalang*Mengapa dunia*Kejam pada mereka yang bercinta*Mengapa bercinta*Harus ada saja perpisahan*Kisah cinta berakhir*Dengan penuh harapan*Kisah cinta berakhir*Dengan penuh ratapan*Kisah cinta...
Berpisah Jua
Tiada manisan dalam madunya*Tiada hangat di dalam dakapnya*Biarku memujuk biarku merayu*Telah ku tabur kasih dan cinta*Telah ku sembahkan semua kelam*Masih hambar...*Apalah lagi yang engkau mahukan*Apalah lagi dayaku korbankan*Ada kehambaran cubaku elakkan*Tiada senyum aku girangkan*Segalanya hilang cubaku tahan*Berpisah jua...oh...oh...*Kerana cintaku dan kasihku*Airmataku jatuh berlinang dan mengalir*Kerana setia terhadapmu*Telah dibuang ketepi...*Kerana janjimu dan sumpahmu*Airmataku jatuh berlinang dan mengalirKerana itu pegangankuTelah dilupa segalanya...*
Kecewa, terkilan aku*Berpisah jua...oh...oh...*Berpisah jua

No comments: