Tuesday, March 28, 2006

Ayat Power tuhhh...

Tahu tak kenapa orang kata Romeo Dan Juliet itu sebuah Percintaan yang terindah dan romantik dan turut dijadikan mitos bagi semua pencinta pencinta didunia?Kisah Romeo dan Juliet ini tetap menjadi lagenda percintaan yang terhebat mengalahkan cinta Raja Shah Jehan Dengan Mumtaz dan Juga Hang Tuah dan Puteri Gunung Ledang!Nak tahu sebabnya?Jeng ...jeng... jeng...ini dia warkah Keramat yang ditemui sejurus selepas mereka ditemui mati. Fuhhh....ayat power bebbbb.......


Dari Kekasih Kepada Kekasih,

Sayang,
Aku sedar cinta kita Bukan Cinta Biasa, namun Ku Punya Hati, Cobalah Untuk Setia walaupun Seribu Tahun Tidak Mungkin. Andai kau Pergi, Sampaikanlah Salam pada dia Yang Lebih Kau Cinta.

Kekasihku,
Kau Satu Satunya yang Bertahta Di Hati. Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta?.Sedangkan Lidah Lagi tergigit , inikan Kita Insan Biasa.
Apa Sebenarnyar?. Siapa Yang Rampas Cintamu?.Adakah Kau Setia atau aku Sekadar Di Pinggiran?. Namun, aku Pasrah. Memang benar Takdir Penentu segalanyar. Walaupun kau Pernah lafazkan aku Kekasih Awal Dan Akhir, tapi Kau Lupa Janji. Mungkin, Kesetiaan ini tidak dihargai...

Sayang,
Ramai temanku mengatakan bahawa Cinta Tak Kenal Siapa. Kadangkala bila memikirkannya, aku jadi Pening. Sudah lama Kupendam Sebuah Duka dan tidak Pernah kuceritakan kisah ini kepada sesiapa pun. Semangat Yang Hilang itu Asyik membuatkanku Keliru. Adakah Perpisahan kita ini suatu Suratan atau Kebetulan ataupun selama ini cintaku terhadapmu hanya Angan-angan belaka???
Aku Mencintaimu Setulus Hati. Jujur!.Engkaulah Penawar Rindu, engkaulah juga Madu dan Racun bagiku. Namun, itu semua Umpama Mimpi Dalam Mimpi akhirnya.

Kini, Terserah padamu. Seandainya Masih Anda Cinta, Bunga Bunga Cinta itu Akan Datang Dan Selalu Hadir Dalam Dirimu, Aku Takkan Bersuara Lagi, Akan KuTunggu Kehadiranmu Kembali Lagi Disisi. Pulangkan semula Kehebatan Cinta Kita. Selamilah Hati Ini.....

Duhai Malam,
Demi Cinta Kita Ku Pohon Kemaafan walaupun Aku Tak Bersalah. Dengarkanlah, Suara Kekasih......walaupun Beribu Batu Kau Tetap Dihati. Masihkah Kau Ingat, Dalam Gerimis kau pernah berkata ingin Sehidup Semati denganku. Walaupun Sukar, namun kugagahi jua.

Sayang,
Jika Kau Tiada, tiada lah lagi Damai Dihati.
Katakanlah terjadi suatu hari nanti, kau akan berubah fikiran dan Kembali menerimaku. Pintaku Yang Terakhir Kenanglah Daku Dalam Doamu. Sesungguhnya Asmara Ini takkan padam sampai bila-bila. I'll Be Missing You Honey! Senyum-senyumlah selalu, biarpun aku hanya mampu Tawa Dalam Tangisan.

Kadangkala, Aku masih ingat lagi teringat saat Aku Dan Dia mula-mula menjalin kasih di Desa Tercinta. Bagai disirami Hujan yang menyuburkan, Flora Cinta makin bersemi dari hari ke hari. sama-sama berpegangan tangan sambil menikmati Keindahan Pantai dan ketenangan air laut yang memBiru. Kurenung Wajah ayunya dan kuselitkan sekuntum Bunga di telinganya dengan Niat agar dia akan menerimaku bila dia sudah bersedia satu hari nanti.

Biar Matahari menjadi saksi pada petang itu. Kerna Dia aku berikan Cinta 100%. Keranamu Kekasih aku Ingin Bersamamu sehingga akhir hayatku. Aku ingin dia menjadi isteriku dan juga seorang Ibu bagi sama-sama membesarkan Anak kami kelak.
I Need To Know Sayang, Sedalam Mana Cintamu terhadapku? Sesungguhnya Bila Rindu Kusebut Namamu. Aku tak peduli kalau orang nak kata aku gila atau Apa-apa Saja, It's My Life!!! Aku sedar yang aku sudah Kuch Kuch Hota Hei. Atau ditakdirkan Bertemu Untuk Berpisah?

Ini semua hanya DugaankuDi Manakan Ku Cari Ganti insan sepertimu? Biarlah aku membawa diri hingga Ke Hujung Dunia untuk mengubati Lara Hati ini.
Wahai Bintang Hati… Maafkan Diriku kerana aku Cinta Aku Rindu padamu. Walaupun Hati Ini Telah Dulukai, Aku Tetap aku. Tak mungkin Berpaling atau Kasih Berubah. Setiaku Disini Hingga Akhir Nanti. Percayalah, Engkau Tetap satu.

Maafkan Sekali Lagi. Cintailah Aku Sepenuh Jiwa.Pulang Kasih Pulanglah Pujaan.

Sekian dulu coretanku Untukmu,
Hi Hi Bye Bye.

Jangan Ada Dusta Antara Kita Kerana Kau Kekasihku!

Yang Terindah Hanyalah Sementara,

Sepi Seorang Perindu!

Aku Romeo...

No comments: