Tuesday, July 08, 2008

Birthday Celebration!

Semalam kengkawan office buatkan Surprise Party...




Thanks you all...

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kawan kawan yang masih ingat lagi tarikh keramat ini: Speacial Thanks to...

Farahiyah, Ebie, Suraya, Alfadila,Eqeen,Ayah & Mama, Baihaki, Adik, Marlina & Ammar Zafran, Ijah,Yanie, Raihan, Sazlina, Lenny, Azihan, Faridah, Erie, Kak Hani & Zafran Naufal, Ashikien, Zack, Azriena, 0163654367,Haslina, Nuha, Iza, Aqila, Azz, Wan,Zuraidah,Nurul, Nodi, Fazly, Tharmini And Hafiz

6 comments:

Anonymous said...

akum awak.. pekabar? tu dah dapat hadiah tu.. dapat kek lagi. nak hadiah gak ker? sms alamat & phone number.. nanti zach cuba usahakan hadiah ikhlas dari hati.. lately bz skit.. sakit, sakit dan sakit.. jaga diri baik2.

-zach- 0163942869.

AJai Zaidie said...

Hai Zach,

Awak tak makan ubat yer? sebab tuh sakit...jaga diri k..

shahril aley said...

wah hepinye die sambut besday
ermmm tak sambut dgn kekasih hati?

Nana Razaliegh said...

hai zaidie

akhirnya aku jumpa jugak orang yang berblog sama dgn aku kat office nie..nanti aku link ko kat blog aku ek?

hehehehe

ko dapat hadiah apa tu? aku hadiahkan ko doa jek semoga bahagia selalu

AJai Zaidie said...

Hai Nana....

Nana ke??

Amboi tak sangka minat berblog jugak yer...mana dapat tahu saya ader blog nie? takper nanti saya link blog nana yer...

AJai Zaidie said...

shahril,

nak hadiah...