Tuesday, July 29, 2008

Teringat Selalu


Dulu berlima kini tinggal aku sorang jer masih bertahan di SSM Melaka ni. mungkin ada rahmat disebaliknya. Kenapa aku dipertemukan dengan mereka semua?. Bermacam macam perangai dan kelakuan. Dan sekarang mereka meninggalkan aku dengan 1001 pengalaman dan pengajaran. Ini semua akan aku simpan menjadi lipatan sejarah. Mereka juga yang telah mengajar erti persahabatan yang sebenarnya. Terima kasih you all....

4 comments:

ejay cassidy said...

SEtiap pertemuan pasti ada pengakhiran...jangn bersedih kay...diorang takkan lupakan awak

smart_cute said...

ejay cassidy,

Saya nak dorang lupakan saya...

Anonymous said...

hye there.. zach sini.. lama tak singgah.. bz cket. kerja. kerja dan kerja.. tak berapa sihat sgt.. banyak majlis2 istana.. kenduri kahwin sana sini.. banyak hati nak kena jaga walau hati sendiri tak berapa sihat.. he he he.. jaga diri baik-baik.. tak perlah kalo tak nak contact saya pun.. janji awak bahagia.. u have a good one.. cheers.. akum..

smart_cute said...

Hai Zach,

Bukan taknak contact masa tapi keadaan tak mengizinkan. So, jangan kerja terlalu kuat sangat, nanti u sakit pulak..anyway jaga diri baik baik yer..