Tuesday, May 23, 2006

Lemas

Semalam aku interview tapi tak tahulah diterima atau pun tidak. Rasa macam terkilan pulak bila teringat balik apa yang di interview semalam. Rasa nak review balik sessi interview tuh. Kenapalah aku tak jawap macamni..kenapalah tak jawap macam tuh. Arrghhh tension pulak!!!!!Tengok calon calon yang datang semalam pun nampak ader harapan jer...aku????entahlah...cuma aku serahkan kepada kebijaksanaan mereka untuk menilai dan memohon pada yang Maha Esa sahaja untuk membuat satu keajaiban. Lemas dibuatnyer.....

2 comments:

Anonymous said...

insyaallah......kalo mereka bukak mata n hati mereka...dah tentu ko akan d terima...berdoala diakhir setiap 5 waktu selepas solat...

jangan hanya mengharap pada 1 jawatan sahaja.....cuba jugak apply memana yang ade peluang keje yang lain...mungkin d luar sana ade terdapat rezeki untuk ko bekerja...tawakal dan berusahalah

kita sama2 memegang status pekerja tanpa status di SSM :)

smart_cute said...

Terima kasih yer cik ke encik ni...