Wednesday, July 04, 2007

7 Warna 7 Kehidupan : Masa

3 Muhammad Adzeem.

- Dia ni kira popular jugak kat sekolah dulu. Ialah atlet sekolah ramailah yang kejar. Aku mula kenal dia sejak tingkatan 4 jugak. Sebenarnya aku ni ader masalah sikit kalau nak berkawan ngan lelaki ni. Tak semua lelaki yang boleh joint kepala aku!. Susah sikit aku ni..hehhee..dia ni kiranya beruntunglah dapat kawan ngan aku!. Selalunya aku, dia dan khairinah banyak kongsi cerita. Kami bertiga ni memang tak suka Math!. Pernah masa exam kami bertiga dapat 0 %!!!hahaha...memanglah tahap kebencian melampau dengan mata pelajaran ni. Ditambah pulak dengan cikgunya yang @#$$##@!

-Satu sifat mamat ni yang paling aku tak suka ialah terlalu sensitif....tak boleh silap cakap sikit, mulalah nak merajuk. Kadang kadang malas nak layan. Macam budak kecik. Tapi dia ni memang best. Pendengar yang setia.

-Selalunya kami akan berkongsi cerita pasal live dan family. Dia kata dia suka tengok family aku yang rapat diantara satu sama lain. Berlainan dengan Dia yang suka memberontak sikit. Biasalah anak sulung lelaki.

-Kami berpisah selepas SPM, tapi sekarang kami dah berhubungan semula walaupun kadang kadang macam ada gap jer bila aku nak bercakap atau nak berbual bual mesra dengan dia. Macam dah hilang topik pulak. Apa apa pun sekarang dia dah pun berjaya dalam hidup. Pernah dia kata dia tak tahu apa akan terjadi sepuluh tahun akan datang. Tapi sekarang ko tak perlu risau coz tempat ko pun dah terjamin sampai akhir hayat. Best of luck...

No comments: