Tuesday, July 04, 2006

2 Tahun


Orang katalah kan..mereka yang lahir dibulan Ramadhan ni, adalah orang yang baik, pendiam, suka merendahkan diri. Dia juga tidak angkuh kepada teman yang dikenali. Tidak suka membanggakan dirinya dan kehidupannya selalu selamat.Alhamdulilah....

Karaktor orang yang lahir pada 7, 28 & 31

Dia adalah seorang yang bersifat terbuka berterus terang & jujur.Namun dia mudah sekali terpengaruh dan ingin mencapai sesuatu itu dengan cara mudah. Cinta baginya sering diertikan sebagai pengisi masa lapang. Semasa bercinta dia sangat berhati-hati dan suka sekali merayu dan kalau pasangannya curang dia dengan mudah meninggalkannya.Kamu seorang yang 'happy go lucky' dan gemar berseronok.
Namun sikapkamu yang agak berhati-hati dalam memilih teman membataskan pergaulan kamu. Begitu juga soal percintaan. Kamu ni pemilih sangat!

Komen;
Memilih untuk kebaikan apa salahnyer?.Hehehee.... Tapi aku tak pernah pun membataskan persahabatan aku ngan kawan kawan. Semua orang aku berkawan!Memang aku suka berseronok tapi taklah sampai lupa dunia pulak...pada padalah....Aku tak pernah ader kekasih yang steady dan tak tahulah pulak bagaimana perasaannyer bila bercinta ni...Tapi taklah pulak mengaitkan cinta itu sebagai mengisi masa lapang..Bagi aku cinta itulah masa yang harus dipenuhi bukan sekadar untuk diisi pada masa lapang jer...Erm...kadang kadang aku ada juga memilih untuk mencapai sesuatu dengan mudah!tapi aku rasa tak berbaloi sebab aku tak rasa bagaimana susahnyer untuk mendapatkan sesuatu tuh...Jujur dan berterus terang itu lebih selamat daripada menipu untuk kepentingan sendiri!It's Me....

1 comment:

Zampeada said...

alamak lagi beso... bes neh main baling2 kek.