Wednesday, July 12, 2006

Sukan SSM

8 & 9 Julai 2006 yang lalu company aku ni buatlah hari sukan tertutup yang melibatkan seluruh cawangan SSM di Malaysia ni. Seperti biasa kalau aku tak terlibat malaslah aku nak pergi tengok sukan tuh. Nasib baiklah Fawwaz ajak joint jadi ajk kecil ala ala tolong dialah sediakan segala bagai keperluan. Bukan senang rupanya jadi ajk bagi sebuah Organisasi yang besar macam company aku nie. Lebih lebih lagi sebagai ajk makanan. Macam macam nak kena amik tahu!. Lebih parah lagi bila ajk yang lain tuh tidooooooooooo...memanjang (sapa tak tahu).Nak sediakan kuponlah, nak kena amik tahu berapa ramai pesertalah, penyokonglah, VIP lah...setting lagi..Fuhhh..berpeluh jugak yer?.Tapi aku memang suka sangat bekerja disebalik tabir ni. SO abaikanlah saja masalah masalah sampingan tuh.

HARI PERTAMA
Inilah gimmicknyer.....Setakat belon dengan kain rentang!!!!



Bersama Ketua AJK makanan!


Makanan yang aku jaga.
Kusyuknyer....
Peserta peserta
Inilah Department aku....ROCKKKKK!!!!!
Kiki Main Ping Pong

HARI KEDUA
Urusetia lagi....
Bola Sepak VIP (LELAKI)
Inilah CEO SSM
Team Bola Jaring
Bola Jaring VIP
Siapa Sakit tatau???
Perlawanan Ping Pong Tempat Ke 3 Dan 4
Lawan Kiki..Lala..eh Ezrinlah....
Penutup...

No comments: