Tuesday, July 11, 2006

25 Tahun


Ramai orang tanya apa perasaan bila dah berumur 25 tahun?. Aku jawap entah...sama jer kot...mungkin keazaman diri sahaja yang aku perbaharui. Dulu bagi aku orang yang dah berumur 25 tahun selalunya bersifat matang, nampak dah besar, dah kawin tapi bagi aku sendiri macam biasa jer....hehhee..tak insaf lagi kot?Aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua rakan rakan aku yang masih ingat lagi tarikh keramat aku...tak sangka pulak diorang masih ingat lagi!!!terharunya....buat apis, azim, rex,bahreen, tharmini,suhainiza, nuha,awie,aqila,fazly,lenny, sazlina, najmul,yushamsida dan kawan kawan sekerja kak farid, farah,aina, fizah,azz,marlina, zuraidah, raihan, kak iza,oloi dan kak mar....tak lupa jugak utk kiki!.
Terima Kasih semua... Setiap tahun aku mesti ader terima kejutan dan untuk meraikan birthday aku yang 25 tahun nie aku terima satu kejutan yang manis sekali...apa dia?Erm...aku terima sejambak bunga yang dihantar terus ke office aku. Wahhhh.....terkejut aku!!tak pernah pernah aku terima bunga yang sebesar tuh....Terima kasih Tharmini..ko memang suka buat nama aku MALATOPPPPPP........

No comments: